Monday, August 30, 2010

test physics 1

33/40 !!!!! alhamdulillah.... aku bersyukur sgt dpt 33marks hasil usaha aku yang bagus but still x puas hati sbb aku rase 5 soalan tu aku rase sng sgt kowt nak dpt 40/40. aku sememangnye bwt banyak careless mistake such as tak convert unit kg ke g, graviti setakat bubuh 9.8 not 9.81. huuu.... lepas nih aku kene betul2 check jawapan balik sebelom confirm itu jawapannye. hmmm... harap boleh lah.... insyaallah.... lepas nih test computer plak. aku harap soalan2nya mudah dijawab. dah la result test1 comp punye la trok!! mcm x study ape2. kawan aku yang tak study pun dpt lebih markah daripada aku. sedy........ harap test kali nih paling bagus dan aku betul2 bersedia sblom bwt test tu. syahir!!! you can do it boy!!!. jgan byk main n byk rehat sgt k. ALWAYS FOCUS AND CONCERNTRATE CAER!!!!!! i know you can do it. take it easy when you really4... have study smart and hard. do not see all your friend while study. they are more kind than tou are. so??? give you all your best.

lepas ni juga aku harap aku jadi lebih rajin bwt tutorial calculus, tutorial physics, and kerje2 sampingan yang penting bagi aku. aku harap tuhan ku juga akan membantu ku dalam apa jua yang aku lakukan. sentiasa ingat tuhan, baru lah tuhan tuh tenangkan hati ko untuk bwt sume2 bende tuh. dan yang paling penting...... tuhan aku sentiasa akan berikan apa yang terbaik buat diri aku.

No comments:

Post a Comment